Jubileumfeest op maat in Utrecht

Een jubileumfeest in Utrecht dat verbindt en indruk maakt
Staat er een jubileum op de planning? Of willen jullie samen het jaar knallend afsluiten? Wat de reden ook is, een goed georganiseerd jubileumfeest in Utrecht is de manier om waardering te tonen, collega’s te verbinden en samen herinneringen te maken.

Bereikt jullie organisatie een mijlpaal van 5, 10, 25 of zelfs 100 jaar? Dan verdient dat een feest dat net zo uniek is als jullie reis tot nu toe. Wij helpen je graag om dat onvergetelijke moment vorm te geven, van eerste idee tot de laatste dans.

Vier het verleden én de toekomst in Utrecht
Een jubileum is meer dan een feest. Het is een moment van reflectie en vooruitkijken. Wij verzorgen jubileumfeesten in Utrecht die passen bij jullie organisatiecultuur, doelen en wensen. Geen standaardpakketten, maar maatwerk met beleving, sfeer en storytelling als uitgangspunt.

Jullie verhaal, onze inspiratie
Voor we aan de slag gaan, leren we jullie organisatie eerst goed kennen. Wat maakt jullie bijzonder? Welke momenten hebben jullie gevormd? Op basis van die inzichten creëren wij een feestconcept dat raakt. Van locatie en decoratie tot entertainment, communicatie en techniek. Wij regelen alles, met korte lijntjes en veel ruimte voor jullie input.

Van galadiner tot bedrijfsfestival
Of jullie nu dromen van een stijlvolle avond aan de Oudegracht of een bruisend festival op een industriële buitenlocatie, in Utrecht is alles mogelijk. Wij vertalen jullie visie naar een creatief concept, tot in de kleinste details.

Catering waar je voor terugkomt
Laat je gasten verrassen met catering die past bij het thema en de smaak van het moment. Denk aan walking dinners, foodstations of een op maat gemaakte jubileumcocktail. Onze cateraars zorgen voor kwaliteit, originaliteit en gastvrijheid, ook bij dieetwensen.

Voorpret begint bij de uitnodiging
Een goed feest begint bij de aankondiging. Wij helpen jullie met creatieve uitnodigingen die direct de toon zetten: videoboodschappen, printmagazines of mysterieuze enveloppen. Inclusief handige online registratietool voor aanmeldingen, voorkeuren en meer.

Geniet, wij regelen de rest
Een jubileumfeest organiseren kan intensief zijn, maar niet met ons aan je zijde. UB events Utrecht neemt de volledige organisatie uit handen. Van leveranciers en draaiboek tot coördinatie op de dag zelf. Jullie hoeven alleen maar te genieten.

Toe aan een bijzonder jubileumfeest in Utrecht?
Grote plannen of intiem samenzijn? Wij zorgen voor een jubileumfeest dat raakt en bijblijft. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek. We denken graag met jullie mee.

Onze eventmanager helpt graag!

Suggesties

Feestlocaties

Onze andere

evenementen

Vraag & Antwoord

Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.

Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.

Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.

Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.

Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!

Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.

Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.

8.4
Reviews 557 beoordelingen klanten vertellen