Casino Cocktail Night in Utrecht
Tijdens de Casino Cocktail Night in Utrecht ervaar je samen met je collega’s in een setting vol glitter, glamour en speelplezier. Denk aan flonkerende lampjes, stijlvolle tafels, professioneel casinopersoneel en natuurlijk heerlijke cocktails. Deze feestelijke avond is de perfecte mix van borrel en entertainment, met alle ingrediënten voor een onvergetelijk groepsuitje in hartje Utrecht.





Proost op de avond met een cocktail in de hand en een kaart op tafel
Vanaf het moment dat je binnenkomt, hangt de sfeer van Las Vegas in de lucht. De locatie is aangekleed in chique casino-stijl, de cocktails worden vers bereid aan de bar en de roulettetafels staan klaar voor actie. Met speelfiches op zak en een drankje in de hand duik je in het spel. Of je nu een doorgewinterde speler bent of voor het eerst aan een blackjacktafel staat, plezier en beleving staan centraal. Alles wordt professioneel begeleid door ervaren croupiers.
All-in gaan aan de casinotafels
De Casino Cocktail Night is perfect voor bedrijven die op zoek zijn naar een bijzondere borrelavond met nét dat beetje extra. Geen standaard uitje met het team, maar een stijlvolle en interactieve beleving waarin spanning, humor en gezelligheid samenkomen. Speel met speelgeld en beleef de spanning van roulette, blackjack en andere casino spellen onder begeleiding van échte croupiers. Wie speelt tactisch en wie vertrouwt op geluk? De chique aankleding, sfeervolle muziek en bruisende sfeer zorgen voor een exclusieve avond vol entertainment.Â
Boek nu jullie Casino Cocktail Night in Utrecht
Deze populaire casino night in Utrecht is ieder jaar snel volgeboekt en dat is niet voor niets! Een feestelijk decor, heerlijke cocktails, gezellige mensen en het spel van geluk en lef zorgen samen voor een avond waar nog lang over nagepraat wordt. Wil je jouw team of collega’s écht verrassen? Boek dan nu de Casino Cocktail Night Utrecht en neem contact op voor een offerte op maat. Laat het geluk niet aan je voorbijgaan! Dit uitje is te boeken in alle grote steden van Nederland zoals o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem.
Inclusief
- DJ voor alle verzoekjes
- Minimaal twee casinotafels en croupiers
- Onbeperkt gebruik van de Hollandse bar
- Prijs voor de beste casinospeler
Prijs & Details
vanaf 50 personen
5 uur
| Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen