Escape Dinner Room Utrecht
Geniet je tijdens de Escape Dinner Room in Utrecht van het heerlijke driegangendiner of focust jouw team zich op de overwinning om deze uitdagende escape game te winnen? Een escape room aan tafel waarbij je samen met je teamgenoten moet zien te ontsnappen, door middel van het uitvoeren van verschillende raadsels en opdrachten. Zijn jullie creatief genoeg om de oplossingen te vinden?Â



Escape Room met diner in Utrecht
Speel een spannende escape game in Utrecht, terwijl jullie genieten van een heerlijk driegangendiner in een gezellige en sfeervolle horecalocatie. Kunnen jullie goed overweg met cryptische aanwijzingen? Verbaas je collega’s met jouw misschien wel verborgen leiderschap talent of misschien ben je wel heel goed met puzzels en vind jij als eerste alle puzzelstukjes bij elkaar om de escape game op te lossen! Samenwerking is tijdens deze game noodzakelijk, daarom is dit dinerspel het perfecte uitje voor teambuilding in Utrecht.Â
Wat kun je verwachten tijdens het Escape Dinner in Utrecht?
In het centrum van Utrecht worden jullie ontvangen in een gezellige horecalocatie waar de spelleider jullie enthousiast welkom heet. Na een speluitleg gaat jullie uitje echt van start, de collega’s met wie je aan tafel schuift worden je teamgenoten voor dit dinerspel. Nog voordat het voorgerecht wordt geserveerd krijgen jullie al de eerste opdrachten op tafel. De opdrachten verschillen van vragen en clues oplossen, tot echte hersenkrakers en samenwerkingsopdrachten. Na de eerste ronde volgt tussen elke gang een ronde van het spel. Terwijl jullie genieten van het diner, hoeven jullie niet bezig te zijn met het ontsnappen en kunnen jullie dus ook even bijkletsen. Raak niet te veel afgeleid! Voor je het weet gaat de volgende ronde weer van start en moet je weer je ontsnapping skills laten zien. Â
Let tijdens dit bedrijfsuitje in Utrecht goed op de spelleiding, zij geven jullie aanwijzingen, maar pas op dat je ze niet te veel vertrouwd. Niet alle informatie die zij geven is betrouwbaar! Lukt het jullie om te ontdekken welke informatie wel en niet bruikbaar is? Wie weet zijn jullie straks wel het winnende team en gaan jullie met de eeuwige roem en een mooie prijs naar huis. Het winnende team wordt tijdens de prijsuitreiking natuurlijk in het zonnetje gezet. Â
Offerteaanvraag
Teambuilding en samenwerking zijn essentieel tijdens dit spannende teamuitje in Utrecht. Lukt het jou en je collega’s om binnen de tijd te ontsnappen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en vraag vrijblijvend een offerte aan. Dit uitje is te spelen in alle grote steden van Nederland zoals o.a. Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Haarlem.
Inclusief
- Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
- Spelmaterialen van hoge kwaliteit
- Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd
- Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
- Te boeken op je gewenste dag en tijdstip
- Een donatie van € 25,- aan een goed doel. (Het winnende team kiest zelf een goed doel)
Prijs & Details
vanaf 20 personen
4 uur
28.50 vanaf prijs p.p.
Exclusief: eventuele locatiehuur (privéruimte), spelbegeleiding en eventuele reis- en parkeerkosten. |
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen