Walking Christmas Dinner Utrecht 2025
Een betoverende winterwandeling door de Domstad. Ontdek tijdens deze Winterse Wandeling de rijke geschiedenis van Utrecht en laat je verwennen met een smakelijk driegangenkerstdiner in twee sfeervolle restaurants! Tijdens deze Winterse Wandeling heb je volop gelegenheid om gezellig bij te praten met je diverse collega’s, aangezien je de feestelijke gangen in verschillende restaurants nuttigt, zonder een vaste tafelindeling.



Walking Dinner in Utrecht, culinair genietenÂ
Ben je op zoek naar een betoverend winteruitje voor fijnproevers in de magische kerstsfeer? Tijdens het Sprookjesachtige Winterwandeling en Kerstdiner in Utrecht word je verwend met heerlijke kerstgerechten en ontdek je betoverende verhalen over de stad. Het is de perfecte gelegenheid om gezellig bij te praten met je collega’s die je normaal gesproken niet zo vaak ziet. En maak je geen zorgen over de extra calorieën, want tijdens de sfeervolle stadswandeling verbrand je ze weer! Wist je trouwens dat Utrecht meer bruggen heeft dan Amsterdam en dat het de thuisbasis is van de grootste kerstboom ter wereld? Onze deskundige gids zal al deze sprookjesachtige weetjes delen tijdens de stadswandeling.
Wat kun je verwachten van het Walking Dinner in Utrecht?Â
Bij aanvang van het teamuitje Walking christmas dinner in Utrecht worden jullie hartelijk ontvangen in een gezellige horecagelegenheid in het bruisende centrum van Utrecht. Dit vormt het startpunt van jullie betoverende teambuildingsavontuur. Onze begeleiding begroet jullie met warmte en na een korte introductie wordt het feestelijke voorgerecht geserveerd. Na het voorgerecht is het tijd om onze stadsgids te volgen naar buiten. De gids neemt jullie mee op een wandeling van 45 minuten door Utrecht naar het volgende sfeervolle kerstrestaurant. Onderweg zal de gids graag de bijzondere kerstattracties toelichten en aanwijzen.
Eenmaal aangekomen bij het tweede kerstrestaurant, krijgen jullie de gelegenheid om aan tafel te schuiven met andere collega’s, zodat je de kerstsfeer met iedereen kunt delen. Het is tijd voor het feestelijke hoofdgerecht! Na het hoofdgerecht vervolgt de sprookjesachtige winterwandeling en opnieuw leidt onze deskundige stadsgids jullie 45 minuten lang langs alle historie en hoogtepunten van Utrecht. Uiteindelijk keren jullie terug naar het restaurant waar je ook het hoofdgerecht hebt genoten. Hier wacht het betoverende kerstdessert op jullie. Aan het einde van de avond nemen jullie alle nieuwe indrukken en ervaringen mee naar huis.
OfferteaanvraagÂ
We staan klaar om de perfecte kerstervaring voor jullie teamuitje in Utrecht te organiseren en denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. Willen jullie graag door een specifieke kerstwijk wandelen? Dat is zeker mogelijk! Of willen jullie tijdens de winterwandeling een spel toevoegen? Ook dat is mogelijk! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij bieden ook nog andere arrangementen aan, zoals de Borrelboot met Pubquiz en diner of de Borrelboot & Hou van Holland Dinerspel.Â
Inclusief
- Uitgebreid driegangendiner
- Bezoek aan twee verschillende restaurants
- Professionele stadsgids(en)
- Te boeken op je gewenste dag en tijdstip
Prijs & Details
vanaf 20 personen
4.5 uur
61.50 vanaf prijs p.p.
Houd rekening met eventuele zaalhuur. |
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen