Monopoly Streets Dinerspel in Utrecht
Het Monopoly Streets dinerspel in Utrecht is een actief en culinair uitje. Heb je altijd al eigenaar willen zijn van de Dom, het Neude of de Oudegracht in Utrecht? Door middel van het uitvoeren van verschillende opdrachten kun je de bekendste straten, pleinen en gebouwen bemachtigen. Tijdens dit uitje wandel je van restaurant naar restaurant om verschillende gangen te eten. Er is tijdens het eten genoeg tijd om bij te kletsen en natuurlijk nog de laatste tactieken te bespreken met je team. Monopoly Streets is ook te spelen tijdens de lunch.




Monopoly Streets dinerspel in UtrechtÂ
Het Monopoly Streets dinerspel is de levensechte versie van het klassieke bordspel Monopoly. Tijdens dit groepsuitje draait het om macht, geld en creativiteit. Verover de stad door middel van het uitvoeren van verschillende opdrachten. Je geniet van een heerlijk driegangendiner in drie verschillende restaurants. Als jullie een opdracht goed hebben voltooid, staat hier natuurlijk geld tegenover. Maar pas op, één verkeerde zet kan je zo de kop kosten. Â
Wat kun je verwachten van het Monopoly Streets dinerspel?Â
Jullie worden ontvangen in een sfeervolle horecalocatie in het centrum van Utrecht. De meeste vastgoed deals worden onder het genot van een hapje en een drankje gevierd, en dus hebben we een goed excuus om daarmee te beginnen. Voor het zover is, maakt de spelleiding de teamindeling bekend en volgt er een introductie en speluitleg. Als alle teams aan tafel zitten en de eerste tactische besprekingen hebben plaatsgevonden, serveert de bediening het voorgerecht. Op een lege maag is slecht te onderhandelen, nietwaar? Â
Wanneer het voorgerecht wordt afgeruimd, is het tijd om Utrecht in te gaan. Ieder team gaat op pad met een tablet met daarop de speciale “Monopoly Streets” app. De straten die jullie kopen, betalen jullie niet met geld maar met het uitvoeren van spannende, ludieke opdrachten en hersenkrakers. Daarnaast kan jullie kennis over Utrecht jullie mooie bonussen opleveren die jullie goed kunnen gebruiken voor het eindspel. Weten jullie hoeveel traptreden je moet beklimmen om het hoogste punt in de Domtoren te bereiken? De opdrachten en bonusvragen leiden jullie naar het tweede restaurant, waar het hoofdgerecht wordt genuttigd. Â
Tijdens het hoofdgerecht is het tijd voor wat strategisch overleg, maar vergeet ook niet om bij te praten met je collega’s. Na het eten zit de stemming er nog meer in. Iedereen is klaar voor het laatste gedeelte van het spel. Het blijft spannend tot het einde door de Kans- en Algemeen Fonds kaarten. Welk team wordt op het nippertje van faillissement gered omdat hun bouwverzekering vervalt? Â
Jullie worden naar de laatste locatie geleidt. Het is tijd om de balans op te maken, terwijl jullie smullen van een lekker nagerecht. Voor wie wacht er een zoete overwinning en welk team mag na het dessert gelijk door naar de gevangenis? Tijdens de prijsuitreiking worden de winnaars in het zonnetje gezet en wacht er een mooie prijs op het winnende team en de beste bankier van de avond.Â
OfferteaanvraagÂ
Het Monopoly Streets dinerspel is ook goed te spelen tijdens een lunch of te combineren met een gezellig dagprogramma. Neem contact met ons op voor meer informatie en vraag vrijblijvend een offerte aan. Dit bedrijfsuitje is te boeken in alle grote steden van Nederland zoals o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem.
Inclusief
- Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
- Spelmaterialen van hoge kwaliteit
- Tablet per team met speciale Monopoly App
- Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd
- Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
- Te boeken op je gewenste dag en tijdstip
Prijs & Details
vanaf 20 personen
4 uur
29.50 vanaf prijs p.p.
Exclusief: eventuele locatiehuur (privéruimte), spelbegeleiding en eventuele reis- en parkeerkosten. |
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen