Ranking your Colleagues – quiz kersteditie in Utrecht 2025
Laat de foute kersttrui thuis, want tijdens Ranking Your Colleagues Kersteditie draait het niet om wie het hardst “Jingle Bells” kan zingen, maar om hoe goed je elkaar écht kent. In deze scherpe, humorvolle en verrassende quiz leer je je collega’s op een heel andere manier kennen. Dit keer zijn het niet de targets of kwartaalcijfers die tellen, maar de ongefilterde meningen van je team.




Een feestelijke quiz vol verrassingen en gezellige competitie
Vooraf vullen alle deelnemers een speciale winterquiz in met grappige, persoonlijke en hartverwarmende vragen. Tijdens het event komen deze antwoorden tot leven in een interactieve quiz vol feestelijke stellingen, hilarische onthullingen en kerstige dilemma’s. Gebaseerd op het tv-format Ranking the Stars, maar dan 100% collega-proof. Onze enthousiaste quizmaster leidt het spel en zorgt dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Ook als je hoog eindigt op de stelling “Wie eet het meeste kerststol op kantoor?”
Samen lachen, verbinden en verrast worden
Deze kersteditie is niet alleen ontzettend leuk, maar ook verrassend verbindend. Door elkaar te ranken op ludieke stellingen, ontdek je verborgen kanten van collega’s, ontstaat er volop interactie en wordt er gegarandeerd veel gelachen. Je speelt in teams en individueel, dus ook de stille kracht of de feestbeest-collega krijgt zijn moment. Extra leuk: je kunt ook eigen vragen toevoegen voor een nog persoonlijkere touch.
Een originele kerstactiviteit in hartje Utrecht
Deze Ranking Your Colleagues Kersteditie vindt plaats op een gezellige locatie in het centrum van Utrecht, compleet in winterse sferen. Uiteraard is het ook mogelijk om het spel te organiseren op jullie eigen locatie of als onderdeel van een groter kerstarrangement met diner, lunch of borrel. De activiteit is geschikt voor zowel kleine teams als grote groepen en volledig verzorgd door onze enthousiaste quiz crew.
Klaar voor een kerstuitje dat blijft hangen?
Als je dit leest, weet je waarschijnlijk al dat jouw team wel wat anders aan kan dan een standaard kerstquiz. Ranking Your Colleagues is scherp, soms hilarisch, soms confronterend, maar altijd oprecht. Het is niet bedoeld om collega’s belachelijk te maken. Het is bedoeld om ze te laten zien zoals ze zijn op een leuke manier. En dat blijkt vaak verrassend leuk. We denken graag met je mee over de opzet, locatie of eventuele maatwerk wensen. Laat ons weten wat je voor ogen hebt, dan zorgen wij voor een kerstuitje waar nog lang over nagepraat wordt, met de slingers en de sterren erbij. Ranking Your Colleagues kersteditie is ook te boeken in o.a. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
Inclusief
- Een enthousiaste quizmaster
- De digitale vragenlijsten
- Spelmaterialen
- Prijsuitreiking voor het winnende team
Prijs & Details
vanaf 20 personen
2 uur
28.50 vanaf prijs p.p.
Houd rekening met eventuele zaalhuur. |
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen