Borrelboot & Hou van Holland Dinerspel Utrecht
Op zoek naar een origineel en compleet avondprogramma in Utrecht? Stap aan boord van de borrelboot en geniet van een ontspannen rondvaart over de sfeervolle grachten van Utrecht, met een drankje in de hand en je gezelschap om je heen. Na deze gezellige start meer je aan bij een sfeervolle horecalocatie in de binnenstad, waar het hilarische Hou van Holland dinerspel begint. Deze unieke combinatie maakt dit uitje perfect voor een groepsactiviteit met collega’s in Utrecht.
Â




Aan tafel voor het gezelligste dinerspel van Nederland
De borrelboot duurt ongeveer een uur en is inclusief drankjes. Geniet van het uitzicht over de historische binnenstad, terwijl jullie lekker borrelen op het water. Eenmaal aangemeerd begint het dinerspel. Het Hou van Holland spel zit vol vrolijke quizvragen, typische Hollandse opdrachten en natuurlijk foute hits die je moet meezingen. Tussen de spelrondes door serveren we een smakelijk driegangendiner op een gezellige locatie in Utrecht.
Een complete avond uit in hartje Utrecht
Deze combinatie van een borrelboot met dinerspel is de ideale invulling voor een avond uit met collega’s. Geen gedoe met losse reserveringen, alles is geregeld van begin tot eind. Je ervaart Utrecht vanaf het water en vanaf tafel, met entertainment, eten en gezelligheid in één. Onze enthousiaste quizmaster zorgt voor een ontspannen sfeer en betrekt iedereen bij het spel!
Offerteaanvraag
Deze populaire combinatie van borrelboot met dinerspel is vaak snel volgeboekt en dat is niet voor niets! Het is de perfecte mix van ontspanning, lachen, competitie en lekker eten. Ideaal als uitje in Utrecht of gewoon een gezellige avond met je groep. Neem vandaag nog contact met ons op voor beschikbaarheid en vraag een vrijblijvende offerte aan. Utrecht wacht op jullie, dus stap aan boord en beleef het zelf!
Inclusief
- Professionele begeleiding en entertainer
- Borrelboot met schipper (2 uur)
- Drankjes uit Hollandse bar
- Spelmaterialen van hoge kwaliteit
- Uitgebreid driegangendiner
Prijs & Details
vanaf 20 personen
4.5 uur
| Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen