Escape Lunch Room Utrecht
Lunchen was nog nooit zo spannend als tijdens de Escape Lunch Room in Utrecht. Terwijl je geniet van een heerlijk driegangendiner in een sfeervol restaurant, ontvouwt zich aan tafel een meeslepend escape avontuur. Teamwork, scherpzinnigheid en logisch nadenken zijn onmisbaar als je samen wilt ontsnappen voordat het dessert geserveerd wordt. Ben jij klaar voor een lunch waar elk gerecht een nieuwe puzzel brengt?



Een escape game aan tafel midden in de stad
Vergeet de klassieke escape room, tijdens dit unieke concept speel je het spel direct aan tafel. Zodra jullie plaatsnemen, begint de uitdaging. Mysterieuze enveloppen, verborgen aanwijzingen en slimme raadsels zorgen voor directe verwarring en nieuwsgierigheid. Terwijl de lunch wordt uitgeserveerd, tikken de minuten weg en komt de spanning op tafel te liggen. Elk teamlid heeft een rol. De één ziet patronen, de ander kraakt codes en samen ontrafel je de geheimen die verborgen liggen tussen de gangen door.
Teamlunch met een twist
De Escape Lunch Room is perfect voor bedrijven of teams die een lunchmoment willen combineren met een originele en interactieve activiteit. Deze beleving versterkt samenwerking, stimuleert communicatie en zorgt gegarandeerd voor veel gespreksstof. Of jullie nu met een klein team zijn of een grotere groep, dit concept is schaalbaar en geschikt voor elk gezelschap. De game is uitdagend, maar altijd toegankelijk en begeleid door een enthousiaste spelleider.
Spannend tot de laatste seconde
Tijdens het voor- en hoofdgerecht duiken jullie steeds dieper het mysterie in. Hebben jullie de juiste aanwijzingen geïnterpreteerd? Of zijn jullie op het verkeerde spoor gezet? Let goed op: niet alles is wat het lijkt. De finale vindt plaats vóór het dessert en alleen de slimste en snelste teams maken kans op de titel en een mooie prijs. Wil jij je collega’s verrassen met een lunch vol mysterie en teambuilding? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan voor de Escape Lunch Room in Utrecht en ontdek of jullie kunnen ontsnappen aan tafel.
Inclusief
- Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
- Spelmaterialen van hoge kwaliteit
- Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd
- Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
- Te boeken op je gewenste dag en tijdstip
- Een donatie van € 25,- aan een goed doel. (Het winnende team kiest zelf een goed doel)
Prijs & Details
vanaf 20 personen
3.5 uur
28.50 vanaf prijs p.p.
Exclusief: eventuele locatiehuur (privéruimte), spelbegeleiding en eventuele reis- en parkeerkosten. |
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen