Highland Games Utrecht
Beleef een Schots avontuur tijdens deze Highland Games in Utrecht! Vorm samen met je team een clan en strijd om de titel van sterkste groep. Met traditionele onderdelen zoals Tug o’ War en Tossing the Caber is deze activiteit de perfecte mix van kracht, plezier en teambuilding.




Wie is de sterkste clan tijdens de Schotse Highland Games?
Kracht, strategie en teamspirit komen samen in de Highland Games! Tijdens deze Schotse uitdaging strijd je met je team om de felbegeerde titel van sterkste clan. In ongeveer 2 uur beleef je een sportieve en hilarische ervaring, ideaal voor teambuilding.
Wie heeft de meeste kracht en behendigheid? Met proeven zoals Tug o’ War, Tossing the Caber en andere traditionele onderdelen zorgen wij voor een uitdagend en gevarieerd programma.
Wat kun je verwachten?
Bij aankomst staat er een glaasje Schotse whiskey voor jullie klaar. De instructeur geeft een korte uitleg, waarna de clans worden gevormd. Met een Schotse kilt aan gaan jullie de uitdaging aan in diverse proeven. Halverwege is er een pauze om even bij te komen en aan het einde wordt de winnaar feestelijk gehuldigd.
Highland Games uitbreiden?
Voeg een extra dimensie toe aan de dag met een lunch, BBQ of borrel. Of wat dacht je van een authentiek Schots diner om het helemaal af te maken? Wij zorgen ervoor dat het een complete belevenis wordt.
Offerteaanvraag
Of je nu kiest voor een locatie in Utrecht of Amersfoort, een bosrijke omgeving, het strand of je eigen locatie: de Highland Games zijn overal mogelijk. Neem contact met ons op voor een offerte en ontdek de mogelijkheden.
Inclusief
- Begeleiding door een professionele instructeur
- Schotse Whiskey om op te warmen
- Schotse kilts
- Medailles voor het winnende team
- Teambuilding en heel veel plezier
Prijs & Details
vanaf 20 personen
2.5 uur
29.50 vanaf prijs p.p.
Exclusief: transportkosten (indien enkele reis t.o.v. Utrecht > dan 30 km) |
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen