Plastic Soep | Het leukste duurzame teamuitje
Ga samen met Karl de uitdaging aan om de Plastic Soep te bestrijden tijdens dit inspirerende groepsuitje. Onder zijn deskundige begeleiding gaan jullie in teams je verdiepen over alle weetjes wat te maken heeft met zwerfafval, leren jullie over duurzaamheid, de circulaire economie en dragen jullie bij aan een schonere omgeving.









Maatschappelijk verantwoord ondernemen met het bedrijf
Onder leiding van Karl duiken jullie samen in Utrecht de uitdaging aan om de strijd aan te gaan tegen de Plastic Soep. In teams gaan jullie op pad om zwerfafval te verzamelen. Van Karl kun je verwachten dat hij met zijn enthousiasme en overtuigingskracht je inspireert en motiveert om bij te dragen aan een schonere wereld.
Wat valt er te verwachten van Plastic Soep?
Dit uitje duurt ongeveer 2,5 uur en bevat:
- Een quiz en interactieve presentatie over de Plastic Soep en de circulaire economie.
- Een begeleide opruimactie op een locatie naar keuze, inclusief de mogelijkheid om in de omgeving van je eigen kantoor aan de slag te gaan.
- Een analyse en reflectie op het verzamelde zwerfafval.
- Verschillende teambuilding activiteiten.
- Individuele en groepsopdrachten.
- De gelegenheid om vragen te stellen en diepgaande gesprekken te voeren met Karl (en Jeroen bij grote groepen).
Wij zorgen voor alle benodigde materialen zoals handschoenen, grijpers en speciale juttetassen. Hoewel sommige locaties op het eerste gezicht schoon lijken, vinden we vaak toch verrassend veel zwerfafval, variërend van opvallende items tot kleine, moeilijk te identificeren stukjes plastic.
Reflectie
Na de opruimactie is er tijd voor reflectie. We bespreken wat duurzaamheid, de circulaire economie en de Plastic Soep betekenen voor jouw organisatie en collega’s. Dit biedt een uitgelezen kans om te leren en te reflecteren op onze eigen rol en impact op het milieu. Samen kunnen we een verschil maken en bijdragen aan een schonere en duurzamere wereld!
OfferteaanvraagÂ
Sluit je aan bij de Plastic Soep opruimactie in Utrecht of een stad naar keuze en draag bij aan een schoner milieu. Wil je meer informatie of een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Samen kunnen we een verschil maken en bijdragen aan een schonere en duurzamere wereld! Dit uitje is te boeken in o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem.
Inclusief
- Teambuilding & gezelligheid
- Begeleiding met kennis van zaken
- Prijs voor de winnaars van de quiz
- Binnen & buiten
- Luisteren & discussiëren
- Gezond & zinvol
- Leerzaam & luchtig
- Plastic Soep & circulaire economie
- Onderdeel van MVO & futureproof
- Ontspanning & inspanning
- Betaalbaar & kwaliteit
- Voor iedereen!
Prijs & Details
vanaf 15 personen
2.5 uur
Exclusief: reiskosten en eventuele parkeerkosten.
Optioneel: ‘Plastic’ tassen €9,95 excl. BTW (1 euro gaat naar een ‘plastic’ goed doel).
Goede doelen: Plastic Soup Foundation, Plastic Soup Surfer of Fair Resource Foundation.
|
Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen