Borrelboot & Ontdek de Mol Dinerspel in Utrecht
Vaar langs de oude werfkelders waar Utrecht bekend om staat en sluit jullie uitje in Utrecht af met een heerlijk diner waar jullie tussen de gangen door de spannende Ontdek de Mol game aan tafel spelen. Tijdens het dinerspel Ontdek de Mol is het aan jou en je teamgenoten om de opdrachten succesvol uit te voeren terwijl er een Mol probeert de boel te saboteren.




Rondvaart door Utrecht met dinerspel
Met dit fantastische arrangement in Utrecht ga je samen met je collega’s de Domstad vanaf het water bekijken, terwijl jullie genieten van een heerlijk drankje. Wist je dat de bekendste gracht in Utrecht de Oudegracht is? In de 12e eeuw is de Oudegracht met de hand gegraven. De Utrechtse werven en werfkelders op zulke grote schaal zijn uniek in de wereld. Wil je nog meer bijzondere en leuke weetjes over Utrecht achterhalen? Tijdens de rondvaart door de Utrechtse grachten kom je er nog veel meer te weten.Â
Wat kun je verwachten van het dinerspel Ontdek de Mol in Utrecht?
Wees niet getreurd wanneer jullie vanaf de rondvaart weer aan wal stappen, jullie uitje in Utrecht is pas net begonnen! Het is tijd voor het spannende en interactieve Ontdek de Mol dinerspel. Onze spelleider heet jullie van harte welkom in een sfeervolle horecalocatie in het centrum van Utrecht. In teams van 6-8 personen spelen jullie een zenuwslopende game waarin een Mol de boel probeert te saboteren. Het is aan jou de taak om de Mol binnen jouw team te ontmaskeren. Of misschien ben jij zelf wel aangewezen als Mol binnen jouw team! De Mollen worden vooraf door ons ingelicht. Heb je altijd al een keer mee willen doen aan het Wie is de Mol tv-programma? Dit is je kans om te ervaren hoe het is als team!Â
De rondes van het dinerspel worden tussen de gangen door gespeeld. Jullie hebben hierdoor genoeg tijd om bij te kletsen met elkaar en natuurlijk om de tactiek binnen jullie team te bespreken. Aan het einde van de avond worden de Mollen bekend gemaakt en de mol streken gedeeld. De winnaars worden in het zonnetje gezet tijdens de prijsuitreiking. Zij gaan natuurlijk niet met lege handen naar huis!Â
OfferteaanvraagÂ
Wij kunnen dit uitje helemaal op maat voor jullie samenstellen. Ons doel is om de perfecte dag in Utrecht voor jou en je collega’s te organiseren. Wil je meer informatie? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij bieden ook nog andere arrangementen aan, zoals de Borrelboot met pubquiz en diner.
Optioneel:Â Â
- Uit te breiden met extra borrelhapjes Â
- Livemuziek Â
- Gids aan boord die jullie alles vertelt over een onderwerpÂ
Inclusief
- Professionele begeleiding en entertainer
- Borrelboot met schipper (1 uur)
- Onbeperkte drankjes uit Hollandse Bar (1 uur)
- Spelmaterialen van hoge kwaliteit
- Uitgebreid driegangendiner
Prijs & Details
vanaf 20 personen
5 uur
0 vanaf prijs p.p.
| Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen