Vergaderen en Stadsspel in Utrecht
Een dag vol strategische sessies, brainstorms en belangrijke besluiten, dat vraagt om een energieke afsluiter. Met het arrangement Vergaderen met Stadsspel in Utrecht combineer je een productieve ochtend met een verrassend en actief middagprogramma in de historische binnenstad. Ideaal voor bedrijven die werk en plezier willen combineren tijdens één compleet verzorgd dagprogramma.




Van zakelijke focus naar actieve teambuilding in de binnenstad
De dag start in een sfeervolle vergaderruimte in hartje Utrecht of op jullie eigen kantoor. Wij zorgen voor alle faciliteiten die nodig zijn voor een succesvolle vergadering van comfortabele ruimtes en goede koffie tot audiovisuele ondersteuning. Tussen de middag genieten jullie samen van een smakelijke lunch bij een gezellige horecalocatie, waar je de zakelijke ochtend kunt afsluiten en je kunt voorbereiden op wat komen gaat. Want na de lunch is het tijd voor actie!
Actief stadsspel als verrassende teamactiviteit
Na de lunch maakt de vergadermodus plaats voor samenwerking, strategie en avontuur. Onze enthousiaste spelbegeleider verwelkomt jullie voor het stadsspel van jullie keuze. Gewapend met een tablet, een tas vol spelmaterialen en een dosis teamspirit, trekken jullie in groepen door het centrum van Utrecht. Kies bijvoorbeeld voor het razend populaire Officiële Wie is de Mol Stadsspel, een spannende Escape City of ontdek de geheimen van de stad tijdens het creatieve Geheimen van Utrecht spel. De gps-gestuurde opdrachten dagen teams uit op het gebied van kennis, creativiteit, samenwerking en zorgen voor veel plezier onderweg. De prachtige historische straatjes en verborgen hofjes van Utrecht vormen het perfecte decor voor deze citygame. Ieder team probeert zoveel mogelijk punten te verzamelen om uiteindelijk als winnaar geëerd te worden bij de prijsuitreiking.
Teambuilding met impact en volop mogelijkheden
Dit arrangement biedt niet alleen ontspanning na inspanning, maar zorgt ook voor versterkte verbinding tussen collega’s. Samen werken aan een doel, communiceren onder tijdsdruk en genieten van de stad, dat zijn ingrediënten voor echte teambuilding. Willen jullie de dag nog feestelijker afsluiten? Denk dan aan een gezellige borrel op een rondvaartboot door de Utrechtse grachten of een driegangendiner bij een van onze favoriete restaurants. Alles is mogelijk en volledig af te stemmen op jullie wensen.
Benieuwd hoe je vergaderen en teambuilding perfect kunt combineren? Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het arrangement Vergaderen met Stadsspel in Utrecht en laat ons een dag samenstellen die net zo effectief als leuk is.
Inclusief
- Vergaderlocatie
- Lunch
- Professionele spelleider
- Beeld- en spelmaterialen van hoge kwaliteit
- Prijsuitreiking
Prijs & Details
vanaf 20 personen
8 uur
| Voorbeeld-ID |
|---|
Vergelijkbare uitjes
3.5 uur
vanaf 20 personen
37.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
19.50 vanaf prijs p.p.
3.5 uur
vanaf 25 personen
39.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 12 personen
31.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
4 uur
vanaf 20 personen
28.50 vanaf prijs p.p.
Vraag & Antwoord
Hier vind je veelgestelde vragen onze events. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat is allemaal inbegrepen bij het themafeest of event?
Nadat we alle wensen gezamenlijk hebben doorgesproken, werken we vrijblijvend een maatwerk offerte uit. Hierin omschrijven en begroten we de verschillende onderdelen (bijvoorbeeld; locatiehuur, catering, entertainment, decoratie, techniek, etc). Uiteindelijk bepaal je dus zelf (mede aan de hand van het beschikbare budget) de inhoud van jouw ideale themafeest of event.
Kunnen wij een eigen locatie kiezen?
Je bent vrij om een eigen passende locatie te kiezen. Onze feesten en events zijn mogelijk op iedere geschikte locatie in Nederland en zelfs ook over de grenzen. Ook organiseren we vele succesvolle feesten en events op jullie eigen locatie (kantoor, kantine, parkeerplaats).
Uiteraard hebben wij in alle jaren een uitgebreid locatiebestand opgebouwd van originele en professionele locaties en venues. We leggen desgewenst dus ook graag locatiesuggesties vanuit ons aan je voor.
Wat is de minimale en maximale groepsgrootte bij thema- en jubileumfeesten??
Voor de themafeesten en jubileumfeesten houden we in principe een minimum aantal deelnemers van 100 personen aan. Er is bij ons geen limiet aan het aantal deelnemende personen.
Wij zijn met minder dan 100 personen. Kunnen en willen jullie ons dan niet helpen?
Ons team van UB events helpt of adviseert iedereen. Is je organisatie of het aantal genodigden kleiner dan 100 deelnemers, dan is het beschikbare budget bepalend.
Onze fijne collega’s van Uitjesbureau organiseren al jaren professionele teamdiners en -feestjes voor groepen tot 100 personen. Wij adviseren om ook hier je wensen voor te leggen en contact op te nemen.
Kunnen jullie ook uitnodigingen en registratie verzorgen?
Zeker weten! Wij nemen graag alles uit handen — van stijlvolle uitnodigingen tot een soepel registratieproces. Of je nu kiest voor een persoonlijke uitnodiging per post, een flitsende digitale save-the-date of een complete online registratiepagina: wij zorgen dat jouw gasten vanaf het allereerste moment in de juiste sfeer komen. Geen stress, geen gedoe — alleen maar voorpret!
Kunnen we eigen sprekers of entertainment toevoegen?
Natuurlijk! Wij stemmen het programma graag af op jullie wensen, of werken samen met jullie eigen voorgestelde artiesten en sprekers.
Kunnen wij het feest combineren met een bedrijfsactiviteit, zoals een presentatie of award-uitreiking?
Ja, graag zelfs! Wij integreren zakelijke momenten naadloos in het feestprogramma, zonder dat de sfeer verloren gaat.
klanten vertellen